Definice: |
- Počet podniků poskytujících mobilní aplikaci svým zákazníkům. Mobilní aplikace jsou vytvořeny speciálně pro chytré telefony, tablety a další mobilní zařízení a programovány tak, aby se daly jednoduše ovládat dotykem, a jsou uzpůsobeny na malé obrazovky. Patří sem veškeré mobilní aplikace určené pro potřeby zákazníků. Zákazníci v mobilních aplikacích nacházejí nejčastěji věrnostní program, mají zde např. digitální věrnostní kartu, mohou si prohlížet katalog/leták, získávat slevové kupony, sbírat body, ty pak přeměnit na slevy. Aplikace zákazníka může upozornit např. na zboží v akci, na blížící se vypršení platnosti kupónů, na splatnost něčeho (např. pojistky), na nutnost aktualizace smlouvy apod. Zahrnují se sem také aplikace, ve kterých mohou zákazníci zadat online objednávku nebo rezervaci nebo prostřednictvím kterých zákazníkům podniky poskytují zákaznickou podporu (např. chat nebo kontakt na infolinku). Nezahrnují se sem mobilní aplikace používané výhradně pro interní potřeby podniků.
|