Využití technologií umělé inteligence organizací pro účely marketingu, prodeje, zákaznické podpory

Detaily:

Plný název ukazatele:Využití technologií umělé inteligence organizací pro účely marketingu, prodeje, zákaznické podpory
Kód:9240
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2020 - 09.09.9999
Definice:
  1. Využití technologie AI v marketingu nebo prodeji. Patří sem např. používání chatbotů pro zákaznickou podporu - díky AI (rozpoznání řeči a generování přirozeného jazyka) mohou vést plynulou konverzaci se zákazníkem. Patří sem dále vyhodnocování předchozích nákupů a odhad budoucího prodeje, segmentování zákazníků, optimalizace nabídky a cen nebo tvorba individuálních obchodních nabídek.
Synonyma:
  1. v marketingu, prodeji např. chatboti využívaní pro zákaznickou podporu - díky AI (rozpoznání řeči a generování přirozeného jazyka) mohou vést plynulou konverzaci se zákazníkem; vyhodnocování předchozích nákupů a odhad budoucího prodeje; segmentování zákazníků, optimalizace nabídky a cen; individuální obchodní nabídky
  2. Používá Vaše firma technologie umělé inteligence v následujících oblastech? (Uveďte odpověď na každém řádku.)
  3. v marketingu, prodeji např. pro zákaznickou podporu pomocí inteligentních chatbotů; pro vyhodnocování předchozích nákupů a odhad budoucího prodeje; pro segmentování zákazníků a optimalizaci nabídek a cen; pro tvorbu individuálních obchodních nabídek
  4. v marketingu, prodeji nebo zákaznické podpoře např. pomocí inteligentních chatbotů; analýzy prodejů a trhu, odhad budoucích prodejů; vyhodnocování (segmentace) zákazníků; personalizované marketingové nabídky; optimalizace nabídek a cen

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  < 1 2   (z 2)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 23.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024