Plný název ukazatele: | Využití technologií umělé inteligence organizací pro účely marketingu, prodeje, zákaznické podpory |
Kód: | 9240 |
Téma: | Informační společnost |
Platnost: | 01.01.2020 - 09.09.9999 |
Definice: |
- Využití technologie AI v marketingu nebo prodeji. Patří sem např. používání chatbotů pro zákaznickou podporu - díky AI (rozpoznání řeči a generování přirozeného jazyka) mohou vést plynulou konverzaci se zákazníkem. Patří sem dále vyhodnocování předchozích nákupů a odhad budoucího prodeje, segmentování zákazníků, optimalizace nabídky a cen nebo tvorba individuálních obchodních nabídek.
|
Synonyma: |
- v marketingu, prodeji např. chatboti využívaní pro zákaznickou podporu - díky AI (rozpoznání řeči a generování přirozeného jazyka) mohou vést plynulou konverzaci se zákazníkem; vyhodnocování předchozích nákupů a odhad budoucího prodeje; segmentování zákazníků, optimalizace nabídky a cen; individuální obchodní nabídky
- Používá Vaše firma technologie umělé inteligence v následujících oblastech? (Uveďte odpověď na každém řádku.)
- v marketingu, prodeji např. pro zákaznickou podporu pomocí inteligentních chatbotů; pro vyhodnocování předchozích nákupů a odhad budoucího prodeje; pro segmentování zákazníků a optimalizaci nabídek a cen; pro tvorbu individuálních obchodních nabídek
- v marketingu, prodeji nebo zákaznické podpoře např. pomocí inteligentních chatbotů; analýzy prodejů a trhu, odhad budoucích prodejů; vyhodnocování (segmentace) zákazníků; personalizované marketingové nabídky; optimalizace nabídek a cen
|
Atributy: |
Časová charakteristika: | toková |
Datový typ: | znakový (textový) |
Skupina: | ICT - Informační a komunikační technologie |
|