Realizace elektronického prodeje organizací prostřednictvím webových stránek, mobilních aplikací, přes online tržiště nebo partnerský prodej kvůli opatřením v souvislosti s pandemií covid-19

Detaily:

Plný název ukazatele:Realizace elektronického prodeje organizací prostřednictvím webových stránek, mobilních aplikací, přes online tržiště nebo partnerský prodej kvůli opatřením v souvislosti s pandemií covid-19
Kód:9213
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2009 - 09.09.9999
Definice:
  1. Vliv pandemie covid-19 na to, že firma začala uskutečňovat elektronické prodeje přes tzv. online tržiště. Online tržiště (marketplace) je webová stránka s nabídkou produktů nebo služeb od více různých dodavatelů. Je to alternativa pro firmy, které chtějí prodávat online a nechtějí vytvářet a provozovat vlastní e-shop. Mezi online tržiště patří například také partnerský prodej přes Mall.cz a tzv. dropshipment přes Alza.cz. Jedná se o situace, kdy zavedené e-shopy zpřístupní svá tržiště dalším obchodníkům, kteří zde mohou nabízet své zboží. Propagace zboží, platební brány a zákaznický servis zastřešuje infrastruktura zavedeného e-shopu a expedice objednávky k zákazníkovi je na partnerském obchodě.
Synonyma:
  1. Začala Vaše firma uskutečňovat elektronické podeje přes tzv. online tržiště až v roce 2020 kvůli opatřením zavedeným v souvislosti s pandemií covid-19?

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  1 2 >   (z 2)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 22.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024