Struktura nákupů z realizovaných elektronických objednávek organizace zadaných prostřednictvím webových stránek nebo mobilních aplikací

Detaily:

Plný název ukazatele:Struktura nákupů z realizovaných elektronických objednávek organizace zadaných prostřednictvím webových stránek nebo mobilních aplikací
Kód:9203
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2001 - 09.09.9999
Definice:
  1. Procento nákupů realizovaných organizací pomocí elektronických objednávek zadaných prostřednictvím webových stránek nebo mobilních aplikací.
    Uskutečnění elektronického nákupu organizací znamená realizace elektronického nákupu, tj. odeslání elektronické objednávky, vyřízení této objednávky a poskytnutí platby za tuto objednávku. Objednávka musí být odeslána přes webové stránky či mobilní aplikace. Placení objednávky i uskutečnění dodávky mohou proběhnout i offline. Nezahrnují se zde nákupy realizované na základě objednávek, které byly připraveny z informací získaných na internetu, ale podány klasickou cestou nebo prostřednictvím e-mailu.
Synonyma:
  1. Rozdělte hodnotu elektronických nákupů dle způsobu zadání (odhadněte v celých procentech):
  2. přes webové stránky nebo mobilní aplikace
  3. Rozdělte hodnotu elektronických nákupů v roce 2021 podle způsobu zadání (odhadněte v celých procentech) [1]:

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:numerický
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  1   (z 1)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 23.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024