Vliv pandemie covid-19 na realizaci elektronického nákupu organizací

Detaily:

Plný název ukazatele:Vliv pandemie covid-19 na realizaci elektronického nákupu organizací
Kód:9202
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2020 - 09.09.9999
Definice:
  1. Vliv pandemie covid-19 na to, zda firma v porovnání s předchzozím obdobím uskutečnila více, méně nebo stjně elektronických nákupů. Uskutečnění online nákupu organizací znamená realizace elektronického nákupu, tj. odeslání elektronické objednávky, vyřízení této objednávky a poskytnutí platby za tuto objednávku. Objednávka musí být odeslána jakoukoli elektronickou cestou, nejčastěji se tak děje přes webové stránky či mobilní aplikace nebo pomocí EDI (elektronické výměny dat). Placení objednávky i uskutečnění dodávky mohou proběhnout i offline. Nezahrnují se zde nákupy realizované na základě objednávek, které byly připraveny z informací získaných na internetu, ale podány klasickou cestou nebo prostřednictvím e-mailu.
Synonyma:
  1. Došlo v roce 2020, v porovnání s předchozím rokem, v souvislosti s pandemií covid-19 k některé z následujících změn v počtu uskutečněných elektronických nákupů:
  2. Došlo v roce 2021, v porovnání s předchozím rokem, v souvislosti s pandemií covid-19 k některé z následujících změn v počtu uskutečněných elektronických nákupů:

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  1   (z 1)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 22.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024