Plný název ukazatele: | Vliv pandemie covid-19 na realizaci elektronického nákupu organizací |
Kód: | 9202 |
Téma: | Informační společnost |
Platnost: | 01.01.2020 - 09.09.9999 |
Definice: |
- Vliv pandemie covid-19 na to, zda firma v porovnání s předchzozím obdobím uskutečnila více, méně nebo stjně elektronických nákupů. Uskutečnění online nákupu organizací znamená realizace elektronického nákupu, tj. odeslání elektronické objednávky, vyřízení této objednávky a poskytnutí platby za tuto objednávku. Objednávka musí být odeslána jakoukoli elektronickou cestou, nejčastěji se tak děje přes webové stránky či mobilní aplikace nebo pomocí EDI (elektronické výměny dat). Placení objednávky i uskutečnění dodávky mohou proběhnout i offline. Nezahrnují se zde nákupy realizované na základě objednávek, které byly připraveny z informací získaných na internetu, ale podány klasickou cestou nebo prostřednictvím e-mailu.
|
Synonyma: |
- Došlo v roce 2020, v porovnání s předchozím rokem, v souvislosti s pandemií covid-19 k některé z následujících změn v počtu uskutečněných elektronických nákupů:
- Došlo v roce 2021, v porovnání s předchozím rokem, v souvislosti s pandemií covid-19 k některé z následujících změn v počtu uskutečněných elektronických nákupů:
|
Atributy: |
Časová charakteristika: | toková |
Datový typ: | znakový (textový) |
Skupina: | ICT - Informační a komunikační technologie |
|