Možnosti vlastních webových stránek organizace a sociálních médií - poskytnutí zákaznické podpory člověkem

Detaily:

Plný název ukazatele:Možnosti vlastních webových stránek organizace a sociálních médií - poskytnutí zákaznické podpory člověkem
Kód:9079
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2008 - 09.09.9999
Definice:
  1. Poskytování uživatelské/zákaznické podpory firmou (např. v podobě chatu na webových stránkách nebo na sociálních médiích). Jde o možnost, kterou firma poskytuje svým zákazníkům - ti mohou firmu kontaktovat na jejích webových stránkách nebo prostřednictvím firemního profilu na sociálních sítích či jiných sociálních médiích. Na otázky zákazníků odpovídá/reaguje člověk (osoba zaměstnaná ve firmě).
Synonyma:
  1. člověk (např. operátor)
  2. Pokud ANO, na položené dotazy reaguje/odpovídá:

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  1   (z 1)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 25.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024