| Plný název ukazatele: | Možnosti vlastních webových stránek organizace a sociálních médií - poskytnutí zákaznické podpory člověkem |
| Kód: | 9079 |
| Téma: | Informační společnost |
| Platnost: | 01.01.2008 - 09.09.9999 |
| Definice: |
- Poskytování uživatelské/zákaznické podpory firmou (např. v podobě chatu na webových stránkách nebo na sociálních médiích). Jde o možnost, kterou firma poskytuje svým zákazníkům - ti mohou firmu kontaktovat na jejích webových stránkách nebo prostřednictvím firemního profilu na sociálních sítích či jiných sociálních médiích. Na otázky zákazníků odpovídá/reaguje člověk (osoba zaměstnaná ve firmě).
|
| Synonyma: |
- člověk (např. operátor)
- Pokud ANO, na položené dotazy reaguje/odpovídá:
|
| Atributy: |
| Časová charakteristika: | toková |
| Datový typ: | znakový (textový) |
| Skupina: | ICT - Informační a komunikační technologie |
|