Možnosti vlastních webových stránek organizace a sociálních médií - poskytnutí zákaznické podpory

Detaily:

Plný název ukazatele:Možnosti vlastních webových stránek organizace a sociálních médií - poskytnutí zákaznické podpory
Kód:9078
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2008 - 09.09.9999
Definice:
  1. Poskytování uživatelské/zákaznické podpory firmou (např. v podobě chatu na webových stránkách nebo na sociálních médiích). Jde o možnost, kterou firma poskytuje svým zákazníkům - ti mohou firmu kontaktovat na jejích webových stránkách nebo prostřednictvím firemního profilu na sociálních sítích či jiných sociálních médiích. Na otázky zákazníků často odpovídá buď osoba zaměstnaná ve firmě nebo také např. chatovací robot (tzv. chatbot).
Synonyma:
  1. Poskytuje Vaše firma na webových stránkách nebo na sociálních médiích zákaznickou podporu v podobě tzv. webového online chatu? Pokud ANO, na položené dotazy reaguje/odpovídá:
  2. Poskytuje Vaše firma na webových stránkách, v mobilní aplikaci nebo na sociálních sítích zákaznickou podporu v podobě tzv. webového online chatu?
  3. Poskytuje Vaše firma na webových stránkách, v mobilní aplikaci nebo na sociálních médiích zákaznickou podporu v podobě tzv. webového online chatu?

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  1   (z 1)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 25.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024