Plný název ukazatele: | Možnosti vlastních webových stránek organizace a sociálních médií - poskytnutí zákaznické podpory |
Kód: | 9078 |
Téma: | Informační společnost |
Platnost: | 01.01.2008 - 09.09.9999 |
Definice: |
- Poskytování uživatelské/zákaznické podpory firmou (např. v podobě chatu na webových stránkách nebo na sociálních médiích). Jde o možnost, kterou firma poskytuje svým zákazníkům - ti mohou firmu kontaktovat na jejích webových stránkách nebo prostřednictvím firemního profilu na sociálních sítích či jiných sociálních médiích. Na otázky zákazníků často odpovídá buď osoba zaměstnaná ve firmě nebo také např. chatovací robot (tzv. chatbot).
|
Synonyma: |
- Poskytuje Vaše firma na webových stránkách nebo na sociálních médiích zákaznickou podporu v podobě tzv. webového online chatu? Pokud ANO, na položené dotazy reaguje/odpovídá:
- Poskytuje Vaše firma na webových stránkách, v mobilní aplikaci nebo na sociálních sítích zákaznickou podporu v podobě tzv. webového online chatu?
- Poskytuje Vaše firma na webových stránkách, v mobilní aplikaci nebo na sociálních médiích zákaznickou podporu v podobě tzv. webového online chatu?
|
Atributy: |
Časová charakteristika: | toková |
Datový typ: | znakový (textový) |
Skupina: | ICT - Informační a komunikační technologie |
|