Využití internetu v organizaci k placené inzerci - zadání internetové reklamy zohledňující chování uživatelů na internetu

Detaily:

Plný název ukazatele:Využití internetu v organizaci k placené inzerci - zadání internetové reklamy zohledňující chování uživatelů na internetu
Kód:7977
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2015 - 09.09.9999
Definice:
  1. Firma je zadavatelem placené internetové reklamy zohledňující chování uživatelů na internetu či jejich profil. Jde o tzv. behaviorální marketing spočívající v analýze informací o chování uživatele na internetu a přesnějším cílení reklamního obsahu. Sledováním uživatele jsou získány informace o jeho chování na konkrétním webu. Data slouží k vyhodnocení jeho zájmů a potřeb a zobrazování odpovídajícího reklamního obsahu.
Synonyma:
  1. internetovou reklamu zohledňující chování uživatelů na internetu či jejich profil
  2. personalizovaná reklama, která odpovídá předchozí internetové aktivitě

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  1   (z 1)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 23.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024