Plný název ukazatele: | Využití internetu v organizaci k placené inzerci - zadání internetové reklamy zohledňující chování uživatelů na internetu |
Kód: | 7977 |
Téma: | Informační společnost |
Platnost: | 01.01.2015 - 09.09.9999 |
Definice: |
- Firma je zadavatelem placené internetové reklamy zohledňující chování uživatelů na internetu či jejich profil. Jde o tzv. behaviorální marketing spočívající v analýze informací o chování uživatele na internetu a přesnějším cílení reklamního obsahu. Sledováním uživatele jsou získány informace o jeho chování na konkrétním webu. Data slouží k vyhodnocení jeho zájmů a potřeb a zobrazování odpovídajícího reklamního obsahu.
|
Synonyma: |
- internetovou reklamu zohledňující chování uživatelů na internetu či jejich profil
- personalizovaná reklama, která odpovídá předchozí internetové aktivitě
|
Atributy: |
Časová charakteristika: | toková |
Datový typ: | znakový (textový) |
Skupina: | ICT - Informační a komunikační technologie |
|