Využití CRM systému pro správu informací o zákaznících jako placené služby cloud computingu organizací

Detaily:

Plný název ukazatele:Využití CRM systému pro správu informací o zákaznících jako placené služby cloud computingu organizací
Kód:7081
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2013 - 09.09.9999
Definice:
  1. Použití CRM systému či aplikace pro správu a využití informací o zákaznících (např. Microsoft Dynamics 365, Salesforce, Oracle CRM On Demand) jako placené služby cloud computingu.
    Cloud computing je způsob používání softwaru nebo hardwaru formou služeb prostřednictvím internetu. Poskytovatel cloudových služeb umožňuje uživatelům používat hardware či software podle jejich potřeb. Uživatelé služeb tím nemusí nástroje vlastnit, udržovat ani aktualizovat. Služby využívají a hradí úměrně své spotřebě či smluvenému rozsahu. Pro cloud computing je charakteristické, že je poskytován přes internet prostřednictvím serverů poskytovatelů těchto služeb, rozsah služeb může být snadno změněn (počet uživatelů, velikost úložiště apod.). Cloudové služby jsou obvykle zpoplatněny (cena se odvíjí od počtu uživatelů, podle potřebné kapacity, může se jednat o předplatné cloudových služeb), některé cloudové služby bývají ale také bezplatné.
Synonyma:
  1. CRM aplikace pro správu a využití informací o zákaznících
  2. aplikace pro správu a využití informací o zákaznících (např. CRM)
  3. CRM systém či aplikaci (např. Microsoft Dynamics 365, Salesforce, Oracle CRM On Demand)
  4. CRM systém nebo aplikace pro řízení vztahů se zákazníky
  5. software pro správu informací o zákaznících (tzv. CRM)

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  < 1 2   (z 2)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 23.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024