Důvody používání sociálních médií organizací - spolupráce s obchodními partnery či jinými organizacemi

Detaily:

Plný název ukazatele:Důvody používání sociálních médií organizací - spolupráce s obchodními partnery či jinými organizacemi
Kód:5690
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2012 - 09.09.9999
Definice:
  1. Důvody používání sociálních médií organizací - spolupráce s obchodními partnery (dodavateli, apod.) či jinými organizacemi (instituce veřejné správy, neziskové organizace, apod.).
    Sociální média jsou online nástroje, které umožňují rychlou komunikaci, sdílení a podílení se na obsahu. Komunikace je založena na interakci a k tvorbě a sdílení obsahu dochází zpravidla formou různých komentářů a diskuzí.
Synonyma:
  1. spolupráce s obchodními partnery (dodavateli, apod.) či jinými organizacemi (organizace veřejné správy, neziskové organizace, apod.)
  2. spolupráce s obchodními partnery (dodavateli apod.) či jinými subjekty (organizacemi veřejné správy, neziskovými organizacemi apod.)
  3. spolupráce s obchodními partnery nebo jinými organizacemi

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  1   (z 1)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 25.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024