| Plný název ukazatele: | Důvody používání sociálních médií organizací - spolupráce s obchodními partnery či jinými organizacemi |
| Kód: | 5690 |
| Téma: | Informační společnost |
| Platnost: | 01.01.2012 - 09.09.9999 |
| Definice: |
- Důvody používání sociálních médií organizací - spolupráce s obchodními partnery (dodavateli, apod.) či jinými organizacemi (instituce veřejné správy, neziskové organizace, apod.).
Sociální média jsou online nástroje, které umožňují rychlou komunikaci, sdílení a podílení se na obsahu. Komunikace je založena na interakci a k tvorbě a sdílení obsahu dochází zpravidla formou různých komentářů a diskuzí.
|
| Synonyma: |
- spolupráce s obchodními partnery (dodavateli, apod.) či jinými organizacemi (organizace veřejné správy, neziskové organizace, apod.)
- spolupráce s obchodními partnery (dodavateli apod.) či jinými subjekty (organizacemi veřejné správy, neziskovými organizacemi apod.)
- spolupráce s obchodními partnery nebo jinými organizacemi
|
| Atributy: |
| Časová charakteristika: | toková |
| Datový typ: | znakový (textový) |
| Skupina: | ICT - Informační a komunikační technologie |
|