Důvody používání sociálních médií organizací - zapojování zákazníků do vývoje a inovování zboží či služeb

Detaily:

Plný název ukazatele:Důvody používání sociálních médií organizací - zapojování zákazníků do vývoje a inovování zboží či služeb
Kód:5689
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2012 - 09.09.9999
Definice:
  1. Důvody používání sociálních médií organizací - zapojování zákazníků do vývoje a inovování zboží či služeb.
    Sociální média jsou on-line nástroje, které umožňují rychlou komunikaci, sdílení a podílení se na obsahu. Komunikace je založena na interakci a k tvorbě a sdílení obsahu dochází zpravidla formou různých komentářů a diskuzí.
Synonyma:
  1. zapojování zákazníků do vývoje a inovování zboží či služeb
  2. zapojování zákazníků do vývoje a zdokonalování zboží či služeb
  3. zapojování zákazníků do vývoje a zdokonalování zboží nebo služeb

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  1   (z 1)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 22.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024