| Plný název ukazatele: | Důvody používání sociálních médií organizací - zapojování zákazníků do vývoje a inovování zboží či služeb |
| Kód: | 5689 |
| Téma: | Informační společnost |
| Platnost: | 01.01.2012 - 09.09.9999 |
| Definice: |
- Důvody používání sociálních médií organizací - zapojování zákazníků do vývoje a inovování zboží či služeb.
Sociální média jsou on-line nástroje, které umožňují rychlou komunikaci, sdílení a podílení se na obsahu. Komunikace je založena na interakci a k tvorbě a sdílení obsahu dochází zpravidla formou různých komentářů a diskuzí.
|
| Synonyma: |
- zapojování zákazníků do vývoje a inovování zboží či služeb
- zapojování zákazníků do vývoje a zdokonalování zboží či služeb
- zapojování zákazníků do vývoje a zdokonalování zboží nebo služeb
|
| Atributy: |
| Časová charakteristika: | toková |
| Datový typ: | znakový (textový) |
| Skupina: | ICT - Informační a komunikační technologie |
|