Využití sociálních médií v organizaci

Detaily:

Plný název ukazatele:Využití sociálních médií v organizaci
Kód:5680
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2012 - 09.09.9999
Definice:
  1. Použití sociálních médií organizací.
    Používání sociálních médií organizací se rozumí používání aplikací založených na Internetových technologiích a komunikačních platformách, které umožňují online vytváření a výměnu obsahu se zákazníky, dodavateli, partnery nebo také uvnitř podniku. Organizace mají vytvořený uživatelský profil, účet nebo uživatelskou licenci na některém z níže uváděných typů sociálních médií.
Synonyma:
  1. Využívá váš podnik aktivně sociální média (vlastní uživatelský účet a profil, vlastní informační kanály, vlastní prezentace apod.)?Pokud Ano, o jaký typ sociálních medií se jedná:

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  1   (z 1)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 23.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024