Využití sociálních médií v organizaci

Detaily:

Plný název ukazatele:Využití sociálních médií v organizaci
Kód:5680
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2012 - 09.09.9999
Definice:
  1. Podnik používá sociální média, pokud zde má vytvořený uživatelský profil nebo účet. Sociální média jsou online platformy a aplikace, které umožňují fyzickým i právnickým osobám vytvářet, sdílet a interagovat s obsahem a komunikovat s ostatními uživateli. Jsou to místa, kde se sdílejí názory, fotografie, videa, zprávy nebo se diskutuje. Z pohledu podniků jsou sociální média velmi důležitým nástrojem pro marketing, komunikaci se zákazníky, budování značky a získávání zpětné vazby.
Synonyma:
  1. Využívá váš podnik aktivně sociální média (vlastní uživatelský účet a profil, vlastní informační kanály, vlastní prezentace apod.)?Pokud Ano, o jaký typ sociálních medií se jedná:

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  1   (z 1)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 15.06.2025

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.18 © ČSÚ 2025