Možnost poskytnutí zákaznické podpory pro návštěvníky vlastních webových stránek organizace

Detaily:

Plný název ukazatele:Možnost poskytnutí zákaznické podpory pro návštěvníky vlastních webových stránek organizace
Kód:3835
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2009 - 09.09.9999
Definice:
  1. Možnost poskytování zákaznické podpory (např. online odpovědi na dotazy zákazníků, zákaznický servis, sekce odpovědi na nejčastěji kladené dotazy - FAQ) na webových stránkách organizace.
    Vlastní webové stránky jsou webové stránky s obsahem pod kontrolou organizace, včetně stránek společných s jiným právním subjektem. Jde o vlastní prezentaci, pod vlastním jménem - a nikoli o prezentaci sice o firmě, ale udržovanou jiným subjektem a jeho jménem či v rámci nějaké služby (například v rámci různých katalogů firem nebo informačních serverů).
Synonyma:
  1. poskytování zákaznické podpory (např. online odpovědi na dotazy zákazníků, zákaznický servis, sekce odpovědi na nejčastěji kladené dotazy)
  2. poskytnout zákaznickou podporu (např. online odpovědi na dotazy zákazníků, zákaznický servis, sekce odpovědi na nejčastěji kladené dotazy)

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  1 2 >   (z 2)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 25.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024