Plný název ukazatele: | Možnost poskytnutí zákaznické podpory pro návštěvníky vlastních webových stránek organizace |
Kód: | 3835 |
Téma: | Informační společnost |
Platnost: | 01.01.2009 - 09.09.9999 |
Definice: |
- Možnost poskytování zákaznické podpory (např. online odpovědi na dotazy zákazníků, zákaznický servis, sekce odpovědi na nejčastěji kladené dotazy - FAQ) na webových stránkách organizace.
Vlastní webové stránky jsou webové stránky s obsahem pod kontrolou organizace, včetně stránek společných s jiným právním subjektem. Jde o vlastní prezentaci, pod vlastním jménem - a nikoli o prezentaci sice o firmě, ale udržovanou jiným subjektem a jeho jménem či v rámci nějaké služby (například v rámci různých katalogů firem nebo informačních serverů).
|
Synonyma: |
- poskytování zákaznické podpory (např. online odpovědi na dotazy zákazníků, zákaznický servis, sekce odpovědi na nejčastěji kladené dotazy)
- poskytnout zákaznickou podporu (např. online odpovědi na dotazy zákazníků, zákaznický servis, sekce odpovědi na nejčastěji kladené dotazy)
|
Atributy: |
Časová charakteristika: | toková |
Datový typ: | znakový (textový) |
Skupina: | ICT - Informační a komunikační technologie |
|