Definice: |
- Použití CRM softwarové aplikace pro analyzování dat o zákaznících pro marketingové účely (stanovení cen, propagace, volba distribučních kanálů atp.).
CRM (Customer Relationship Management) je manažerský informační systém, který se používá pro správu a využití informací o zákaznících - koordinaci vztahu podniku se zákazníky. Tento systém je založen na intenzivním využití informačních technologií a umožňuje sběr, integraci, zpracování a analýzu informací týkajících se zákazníků.
|
Synonyma: |
- analyzování dat o zákaznících pro marketingové účely (stanovení cen, propagaci, volbu distribučních kanálů atd.)
- analyzovat data o zákaznících pro další využití (např. stanovení cen a slev, výběr vhodného komunikačního kanálu a způsobu propagace pro určité skupiny zákazníků)
- Používá Vaše firma CRM systém či aplikaci (např. Dynamics 365, Salesforce, SAP Hybris, Intouch, Raynet) pro analýzu dat o zákaznících pro marketingové účely (tvorba cen, analýza chování a spokojenosti zákazníků, hledání vhodných komunikačních kanálů a způsobů propagace apod.)?
|