Plný název ukazatele:Využití CRM softwarové aplikace pro analyzování dat o zákaznících pro marketingové účely organizace
Kód:3739
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2009 - 09.09.9999
Definice:
  1. Použití CRM softwarové aplikace pro analyzování dat o zákaznících pro marketingové účely (stanovení cen, propagace, volba distribučních kanálů atp.).
    CRM (Customer Relationship Management) je manažerský informační systém, který se používá pro správu a využití informací o zákaznících - koordinaci vztahu podniku se zákazníky. Tento systém je založen na intenzivním využití informačních technologií a umožňuje sběr, integraci, zpracování a analýzu informací týkajících se zákazníků.
Synonyma:
  1. analyzování dat o zákaznících pro marketingové účely (stanovení cen, propagaci, volbu distribučních kanálů atd.)
  2. analyzovat data o zákaznících pro další využití (např. stanovení cen a slev, výběr vhodného komunikačního kanálu a způsobu propagace pro určité skupiny zákazníků)
  3. Používá Vaše firma CRM systém či aplikaci (např. Dynamics 365, Salesforce, SAP Hybris, Intouch, Raynet) pro analýzu dat o zákaznících pro marketingové účely (tvorba cen, analýza chování a spokojenosti zákazníků, hledání vhodných komunikačních kanálů a způsobů propagace apod.)?
Atributy:
Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie
Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024
Zobrazeno dne: 23.11.2024