Využití CRM softwarové aplikace pro správu a využití informací o zákaznících v rámci organizace

Detaily:

Plný název ukazatele:Využití CRM softwarové aplikace pro správu a využití informací o zákaznících v rámci organizace
Kód:3520
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2009 - 09.09.9999
Definice:
  1. Použití CRM softwarové aplikace pro správu a využití informací o zákaznících v rámci organizace.
    CRM (Customer Relationship Management) je manažerský informační systém, který se používá pro správu a využití informací o zákaznících - koordinaci vztahu podniku se zákazníky. Tento systém je založen na intenzivním využití informačních technologií a umožňuje sběr, integraci, zpracování a analýzu informací týkajících se zákazníků.
Synonyma:
  1. Používala vaše firma v lednu 2010 CRM softwarovou aplikaci pro správu a využití informací o vašich zákaznících? Pokud Ano, za jakým účelem
  2. Používala vaše firma v lednu 2011 CRM softwarovou aplikaci pro správu a využití informací o vašich zákaznících?
  3. Používá vaše firma CRM softwarovou aplikaci/balík pro správu a využití informací o zákaznících? Pokud Ano, umožňuje tato softwarová aplikace:
  4. Používá vaše firma CRM, softwarovou aplikaci/balík pro správu a využití informací o zákaznících?
  5. Používá vaše firma CRM systém pro správu a využití informací o zákaznících? Pokud Ano, umožňuje tento informační systém:
  6. CRM pro řízení vztahů se zákazníky
  7. správu informací o zákaznících (tzv. CRM)

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  1   (z 1)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 23.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024