Plný název ukazatele:Využití softwaru pro řízení vztahů se zákazníky v organizaci
Kód:3520
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2009 - 09.09.9999
Definice:
  1. Software pro řízení vztahů se zákazníky shromažďuje data o zákaznících, např. kontaktní informace, nákupní preference nebo historii objednávek. Kromě toho CRM hlídá termíny, kdy se zákazníkovi ozvat, kdy dosáhne na bonusovou úroveň na slevu a podobně. CRM je často součástí nebo rozšířením ERP systému. Příklady komerčních CRM: Salesforce, Siebel, Raynet, SAP CRM, MS Dynamics CRM.
Synonyma:
  1. Používala vaše firma v lednu 2010 CRM softwarovou aplikaci pro správu a využití informací o vašich zákaznících? Pokud Ano, za jakým účelem
  2. Používala vaše firma v lednu 2011 CRM softwarovou aplikaci pro správu a využití informací o vašich zákaznících?
  3. Používá vaše firma CRM softwarovou aplikaci/balík pro správu a využití informací o zákaznících? Pokud Ano, umožňuje tato softwarová aplikace:
  4. Používá vaše firma CRM, softwarovou aplikaci/balík pro správu a využití informací o zákaznících?
  5. Používá vaše firma CRM systém pro správu a využití informací o zákaznících? Pokud Ano, umožňuje tento informační systém:
  6. CRM pro řízení vztahů se zákazníky
  7. správu informací o zákaznících (tzv. CRM)
  8. řízení vztahů se zákazníky (tzv. CRM)
Atributy:
Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie
Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.18 © ČSÚ 2025
Zobrazeno dne: 12.06.2025