Plný název ukazatele: | Využití softwaru pro řízení vztahů se zákazníky v organizaci |
Kód: | 3520 |
Téma: | Informační společnost |
Platnost: | 01.01.2009 - 09.09.9999 |
Definice: |
- Software pro řízení vztahů se zákazníky shromažďuje data o zákaznících, např. kontaktní informace, nákupní preference nebo historii objednávek. Kromě toho CRM hlídá termíny, kdy se zákazníkovi ozvat, kdy dosáhne na bonusovou úroveň na slevu a podobně. CRM je často součástí nebo rozšířením ERP systému. Příklady komerčních CRM: Salesforce, Siebel, Raynet, SAP CRM, MS Dynamics CRM.
|
Synonyma: |
- Používala vaše firma v lednu 2010 CRM softwarovou aplikaci pro správu a využití informací o vašich zákaznících? Pokud Ano, za jakým účelem
- Používala vaše firma v lednu 2011 CRM softwarovou aplikaci pro správu a využití informací o vašich zákaznících?
- Používá vaše firma CRM softwarovou aplikaci/balík pro správu a využití informací o zákaznících? Pokud Ano, umožňuje tato softwarová aplikace:
- Používá vaše firma CRM, softwarovou aplikaci/balík pro správu a využití informací o zákaznících?
- Používá vaše firma CRM systém pro správu a využití informací o zákaznících? Pokud Ano, umožňuje tento informační systém:
- CRM pro řízení vztahů se zákazníky
- správu informací o zákaznících (tzv. CRM)
- řízení vztahů se zákazníky (tzv. CRM)
|
Atributy: |
Časová charakteristika: | toková |
Datový typ: | znakový (textový) |
Skupina: | ICT - Informační a komunikační technologie |
|