Počet podniků s meziročním nárůstem počtu elektronických prodejů

Detaily:

Plný název ukazatele:Počet podniků s meziročním nárůstem počtu elektronických prodejů
Kód:9256
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2020 - 09.09.9999
Definice:
  1. Počet podniků s meziročním nárůstem elektronického prodeje.
    Zjišťovalo se, zda meziroční nárůst uskutečněných elektronických prodejů podniku ovlivnila pandemie covid-19, resp. restrikce, které byly v té době v ČR zavedeny. Uskutečnění elektronického prodeje organizací znamená realizace elektronického prodeje, tj. přijetí elektronické objednávky, vyřízení této objednávky a obdržení platby za tuto objednávku. Objednávka musí být odeslána elektronickou cestou, nejčastěji se tak děje přes webové stránky či mobilní aplikace nebo pomocí EDI (elektronické výměny dat). Placení objednávky i uskutečnění dodávky mohou proběhnout také offline. Nezahrnují se zde prodeje orgasnizace realizované na základě objednávek, které zákazníci odeslali prostřednictvím e-mailu anebo osobní prodeje uskutečněné např. na prodejně.
Synonyma:

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:numerický
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  1   (z 1)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 23.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024