Realizace elektronického prodeje organizací

Detaily:

Plný název ukazatele:Realizace elektronického prodeje organizací
Kód:9086
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2009 - 09.09.9999
Definice:
  1. Uskutečnění elektronického prodeje znamená faktickou realizaci samotného prodeje. Znamená to, že organizace nejdříve obdrží elektronickou objednávku na materiál, zboží nebo službu prostřednictvím počítačových sítí. Firma tuto objednávku vyřídí (tzn. zákazníkovi prodá zboží/poskytne službu). Zákazník za zboží nebo za poskytnutí služby firmě zaplatí. Firma tedy obdrží příslušnou finanční částku, na které se obě strany dohodly při uzavření kupní smlouvy.
Synonyma:

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  < 1 2   (z 2)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 22.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024