Význam podnikové strategie - důraz na uvedení nových produktů

Detaily:

Plný název ukazatele:Význam podnikové strategie - důraz na uvedení nových produktů
Kód:8872
Téma:Věda a technologie
Platnost:01.01.2018 - 09.09.9999
Definice:
  1. Důležitost podnikové strategie pro výkonnost podniku. Podniková strategie je soustředěná na uvedení nových produktů.
Synonyma:
  1. důraz na uvedení nových produktů

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:NOV - Inovace

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  < 1 2   (z 2)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 23.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024