Využití aplikací umožňujících hlasové hovory nebo videohovory přes internet v organizaci

Detaily:

Plný název ukazatele:Využití aplikací umožňujících hlasové hovory nebo videohovory přes internet v organizaci
Kód:8834
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2018 - 09.09.9999
Definice:
  1. Využití aplikací umožňujících hlasové hovory nebo videohovory přes internet v organizaci. Může se jednat o jakoukoli aplikaci umožňující hovor či videohovor bez ohledu na typ připojení k internetu a bez ohledu na zařízení, ze kterého byl tento hovor uskutečněn. Nezáleží ani na tom, zda byla aplikace volně ke stažení nebo byla zpoplatněna. Příklady aplikací: Skype, WhatsApp, Facetime, Viber.
Synonyma:
  1. Využíváte ve vaší firmě aplikace, které umožňují hlasové hovory nebo videohovory přes internet (např. Skype, WhatsApp, Facetime, Viber)?

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  1   (z 1)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 26.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024