Využití robotiky v organizaci - servisní robot k vykonávání úkonů prodavače

Detaily:

Plný název ukazatele:Využití robotiky v organizaci - servisní robot k vykonávání úkonů prodavače
Kód:8646
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2017 - 09.09.9999
Definice:
  1. Servisní robot je stroj schopný samostatně vykonávat pohyb v prostoru a samostatně vykonávat pracovní úlohu včetně rozhodování jak tuto úlohu vykonat. Interpretovat, plánovat a uskutečňovat zadanou úlohu dokáže na základě činnosti svého řídicího systému a senzoriky. Pro servisní roboty platí, že dokáží pracovat na zemi, ve vzduchu nebo pod vodou a působí v prostředí, ve kterém je potřeba interagovat s okolím. Často jsou využívány např. ve skladech při manipulaci se zbožím, pro úklid, ostrahu, stavební či montážní práce.
    Servisní roboti jsou využívány k vykonávání úkonů prodavače, k robotickým úkolům v prodejnách (nejedná se o samoobslužné pokladny).
Synonyma:
  1. vykonávání úkonů prodavače, robotické úkoly v prodejnách (nejedná se o samoobslužné pokladny)
  2. vykonávání úkonů prodavače, robotické úkony v prodejnách (využívání samoobslužných pokladen se nezahrnuje)

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  1 2 >   (z 2)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 27.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024