Výskyt analýzy Big Data realizované organizací na datech pocházejících ze sociálních médií

Detaily:

Plný název ukazatele:Výskyt analýzy Big Data realizované organizací na datech pocházejících ze sociálních médií
Kód:7991
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2015 - 09.09.9999
Definice:
  1. Analyzování Big Data firmou, zdrojem dat jsou ze sociálních sítí a jiných sociálních médií. Jedná se o získávání informací o uživatelích těchto médií a vytěžování obchodních poznatků z údajů, které uživatelé sociálních sítí (médií) sdílí. Např. vyhodnocování reakcí zákazníků na nově uvedený produkt na trh. Příklady sociálních sítí a jiných sociálních médií: Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube, Instagram, Flickr.
Synonyma:
  1. data pocházející ze sociálních médií
  2. data pocházející ze sociálních sítí a jiných sociálnách médií
  3. data ze sociálních sítí a jiných sociálních médií

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  1   (z 1)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 27.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024