Využití internetu v organizaci k placené inzerci - zadání jiné internetové reklamy

Detaily:

Plný název ukazatele:Využití internetu v organizaci k placené inzerci - zadání jiné internetové reklamy
Kód:7979
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2015 - 09.09.9999
Definice:
  1. Firma je zadavatelem jiné, výše neuvedené, cílené placené internetové reklamy.
Synonyma:
  1. jinou, výše neuvedenou internetovou reklamu
  2. jinou, výše neuvedenou internetovou reklamu prostřednictvím PR článků, cílené reklamy ve vyhledávačích, placené spolupráce s YouTubery, placené propagace na webu apod.
  3. jiná, výše neuvedená internetová reklama (např. ve formě placených reklamních článků, videí, placené spolupráce s YouTubery)
  4. jiná, výše neuvedená internetová reklama (např. ve formě placených reklamních článků, videí, placené spolupráce se známými osobnostmi)

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  1   (z 1)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 23.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024