Využití internetu v organizaci k placené inzerci - zadání internetové reklamy využívající geografickou polohu uživatelů internetu

Detaily:

Plný název ukazatele:Využití internetu v organizaci k placené inzerci - zadání internetové reklamy využívající geografickou polohu uživatelů internetu
Kód:7978
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2015 - 09.09.9999
Definice:
  1. Firma je zadavatelem placené internetové reklamy využívající geografickou polohu uživatelů internetu. Reklama využívá data ze služeb určujících geografickou polohu uživatelů (Location Based Services) získanou např. prostřednictvím mobilního telefonu.
Synonyma:
  1. internetovou reklamu využívající geografickou polohu uživatelů internetu
  2. geolokační reklama, která využívá geografickou polohu

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  1   (z 1)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 23.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024