Výskyt motivace při zavádění inovace - snaha o vytěžení skryté poptávky

Detaily:

Plný název ukazatele:Výskyt motivace při zavádění inovace - snaha o vytěžení skryté poptávky
Kód:7768
Téma:Věda a technologie
Platnost:01.01.2014 - 09.09.9999
Definice:
  1. Výskyt motivace při zavádění inovace.
    Snaha o vytěžení skryté poptávky - předpoklad, že díky inovaci se vytvoří nová poptávka.
    Inovační aktivity jsou činnosti spojené se zavedením nového nebo podstatně zlepšeného výrobku nebo služby na trh (produktová inovace) a/nebo se zavedením nových nebo podstatně zlepšených výrobních procesů, distribučních metod nebo podpůrných činností pro výrobky a služby (procesní inovace). Inovační aktivity zahrnují pořízení strojů, zařízení, softwaru a licencí; technické a vývojové činnosti, průmyslový design, školení, marketing, výzkum a vývoj prováděné speciálně za účelem vývoje a/nebo zavádění produktové nebo procesní inovace. Zahrnují také základní výzkum a vývoj.
Synonyma:
  1. T091 Byl motivací při zavádění produktové/procesní inovace v letech 2012–2014 některý z uvedených interních či externích podnětů?(V každém řádku zakřížkujte vhodnou odpověď)
  2. Snaha o vytěžení skryté poptávky(předpoklad, že díky inovaci se vytvoří nová poptávka)

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:NOV - Inovace

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  1   (z 1)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 23.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024