Využití internetu v organizaci k placené inzerci

Detaily:

Plný název ukazatele:Využití internetu v organizaci k placené inzerci
Kód:7038
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2013 - 09.09.9999
Definice:
  1. Použití internetu v organizaci k placené inzerci (inzerce na vyhledávačích, sociálních médiích, webových stránkách apod.).
Synonyma:
  1. placená inzerce (inzerce na vyhledávačích, sociálních médiích, webových stránkách apod.)
  2. Je vaše firma zadavatelem placené internetové reklamy (ve vyhledávačích, sociálních médiích, jiných webových stránkách apod.)? Pokud Ano, používáte:
  3. Je vaše firma zadavatelem placené internetové reklamy (ve vyhledávačích, sociálních médiích, jiných webových stránkách apod.)?
  4. Je Vaše firma zadavatelem placené internetové reklamy? (Jedná se o reklamu zobrazovanou ve vyhledávačích, na sociálních sítích nebo v mobilních aplikacích.)

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  1   (z 1)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 23.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024