Podíl přijetí elektronických objednávek organizací prostřednictvím webových stránek nebo mobilních aplikací od soukromých osob

Detaily:

Plný název ukazatele:Podíl přijetí elektronických objednávek organizací prostřednictvím webových stránek nebo mobilních aplikací od soukromých osob
Kód:5854
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2012 - 09.09.9999
Definice:
  1. Procento peněžních prostředků (bez DPH) získaných organizací pomocí elektronických objednávek uskutečněných prostřednictvím webových stránek od soukromých osob.
    Elektronický prodej je akceptace objednávky přes internet nebo ostatní počítačové sítě prostřednictvím webových stránek nebo pomocí elektronické výměny dat, a to bez ohledu na způsob platby nebo realizace dodávky. Nezahrnují se zde prodeje realizované na základě objednávek, které byly připraveny z informací získaných na internetu, ale obdrženy klasickou cestou (telefon, fax, písemná objednávka) nebo prostřednictvím e-mailu.
Synonyma:
  1. Rozdělte hodnotu elektronických tržeb z objednávek přijatých prostřednictvím webových stránek podle typu zákazníka (odhadněte v celých procentech).
  2. soukromé osoby
  3. soukromé osoby (tzv. B2C prodeje)

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:numerický
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  1   (z 1)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 27.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024