Důvody používání sociálních médií organizací - získávání názorů, recenzí a otázek od zákazníků a odpovídání na ně

Detaily:

Plný název ukazatele:Důvody používání sociálních médií organizací - získávání názorů, recenzí a otázek od zákazníků a odpovídání na ně
Kód:5687
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2012 - 09.09.9999
Definice:
  1. Důvody používání sociálních médií organizací - získávání názorů, recenzí a otázek od zákazníků a odpovídání na ně.
    Sociální média jsou on-line nástroje, které umožňují rychlou komunikaci, sdílení a podílení se na obsahu. Komunikace je založena na interakci a k tvorbě a sdílení obsahu dochází zpravidla formou různých komentářů a diskuzí.
Synonyma:
  1. získávání názorů, recenzí a otázek od zákazníků a odpovídání na ně
  2. získávání názorů, recenzí a otázek od zákazníků a reakce na ně
  3. získávání názorů, recenzí nebo otázek od zákazníků

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  1   (z 1)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 22.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024