| Plný název ukazatele: | Důvody používání sociálních médií organizací |
| Kód: | 5685 |
| Téma: | Informační společnost |
| Platnost: | 01.01.2012 - 09.09.9999 |
| Definice: |
|
| Synonyma: |
| Časová charakteristika: | toková |
| Datový typ: | znakový (textový) |
| Skupina: | ICT - Informační a komunikační technologie |
Důvody používání sociálních médií - uvádění produktů na trh
Důvody používání sociálních médií - zlepšování obrazu organizace
Důvody používání sociálních médií organizací - spolupráce s obchodními partnery či jinými organizacemi
Důvody používání sociálních médií organizací - výměna názorů a znalostí uvnitř organizace
Důvody používání sociálních médií organizací - zapojování zákazníků do vývoje a inovování zboží či služeb
Důvody používání sociálních médií organizací - zlepšování obrazu organizace či uvádění produktů na trh
Důvody používání sociálních médií organizací - získávání nových zaměstnaných osob
Důvody používání sociálních médií organizací - získávání názorů, recenzí a otázek od zákazníků a odpovídání na ně
Zobrazeno dne: 28.10.2025
Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.18 © ČSÚ 2025