Využití sociálních médií v organizaci - podnikový blog nebo mikroblog

Detaily:

Plný název ukazatele:Využití sociálních médií v organizaci - podnikový blog nebo mikroblog
Kód:5682
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2012 - 09.09.9999
Definice:
  1. Použití podnikových blogů nebo mikroblogů organizací.
    Blog je internetová stránka, na které zveřejňuje uživatel příspěvky deníkovou formou. Lze umisťovat i obrázky, videa apod. Právo měnit obsah má pouze "majitel" daného blogu.
Synonyma:
  1. podnikové blogy nebo mikroblogy (Twitter apod.)
  2. firemní blogy nebo mikroblogy (profil na Twitteru apod.)
  3. účet na Twitteru či jiném blogu
  4. na X (dříve Twitteru), Threads nebo na jiných platformách pro sdílení převážně textových příspěvků

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  1   (z 1)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 27.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024