Komunikační inovace - první uvedení služeb nebo výrobků na komerční trh pro prodej

Detaily:

Plný název ukazatele:Komunikační inovace - první uvedení služeb nebo výrobků na komerční trh pro prodej
Kód:3860
Téma:Věda a technologie
Platnost:01.01.2010 - 09.09.9999
Definice:
  1. Komunikační inovace zaměřená na uvedení služeb nebo výrobků na komerční trh pro prodej, které je nově využito subjektem.
    Komunikační inovace znamená zavedení nových metod propagace organizace nebo jejích produktů a služeb nebo nových metod sloužících k ovlivnění chování jednotlivců nebo skupin.
Synonyma:
  1. První uvedení služeb nebo výrobků na komerční trh pro prodej

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:NOV - Inovace

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  1   (z 1)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 22.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024