Komunikační inovace - nové metody propagace organizace nebo jejich služeb a výrobků

Detaily:

Plný název ukazatele:Komunikační inovace - nové metody propagace organizace nebo jejich služeb a výrobků
Kód:3858
Téma:Věda a technologie
Platnost:01.01.2010 - 09.09.9999
Definice:
  1. Komunikační inovace zaměřená na metody propagace organizace nebo jejich služeb a výrobků, které jsou nové pro subjekt (např. media, kampaně, propagace značky, design apod.).
    Komunikační inovace znamená zavedení nových metod propagace organizace nebo jejích produktů a služeb nebo nových metod sloužících k ovlivnění chování jednotlivců nebo skupin.
Synonyma:
  1. 1.4 Komunikační inovace
  2. Nové metody propagace organizace nebo jejich služeb a výrobků (např. media, kampaně, propagace značky, design apod.)

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:NOV - Inovace

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  1   (z 1)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 23.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024