Úspěšnost metod pro podporu nápadů a kreativity - brainstorming při poradách/sezeních

Detaily:

Plný název ukazatele:Úspěšnost metod pro podporu nápadů a kreativity - brainstorming při poradách/sezeních
Kód:3848
Téma:Věda a technologie
Platnost:01.01.2010 - 09.09.9999
Definice:
  1. Efektivita využití metod pro stimulaci nápadů a kreativity.
    Využití metody skupinové kreativní techniky (brainstorming). Cílem brainstormingu je generování co nejvíce nápadů na dané téma. Užívá se v celé řadě oblastí od řešení problémů až po vytváření vysoce kreativních nápadů.
Synonyma:
  1. TA15.2 Využíval váš podnik v letech 2008–2010 následující metody k podnícení nových nápadů a rozvoje kreativity mezi vašimi pracovníky? Pokud ano, byla metoda produkce nových nápadů nebo rozvoje kreativity úspěšná? (Zakřížkujte vhodné odpovědi)
  2. Brainstorming při poradách/sezeních

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:NOV - Inovace

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  1   (z 1)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 23.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024