Význam cíle marketingové inovace - uvedení výrobků nebo služeb na nových geografických trzích

Detaily:

Plný název ukazatele:Význam cíle marketingové inovace - uvedení výrobků nebo služeb na nových geografických trzích
Kód:3815
Téma:Věda a technologie
Platnost:01.01.2010 - 09.09.9999
Definice:
  1. Důležitost cíle týkající se marketingové inovace zaměřené na výrobky nebo služby, které byly uvedeny na nových geografických trzích v důsledku inovace.
Synonyma:
  1. Uvedení výrobků nebo služeb na nových geografických trzích

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:NOV - Inovace

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  1   (z 1)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 23.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024