Význam cíle marketingové inovace - zvýšení nebo udržení tržního podílu

Detaily:

Plný název ukazatele:Význam cíle marketingové inovace - zvýšení nebo udržení tržního podílu
Kód:3810
Téma:Věda a technologie
Platnost:01.01.2010 - 09.09.9999
Definice:
  1. Důležitost cíle týkající se marketingové inovace zaměřené na zvýšení nebo udržení tržního podílu v důsledku inovace.
Synonyma:
  1. TA13.2 Jaký význam měly následující cíle vašich marketingových inovací zavedených v letech 2008–2010? (Zakřížkujte stupeň významnosti jednotlivých možností)
  2. Zvýšení nebo udržení tržního podílu

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:NOV - Inovace

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  1   (z 1)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 23.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024