Výskyt marketingové inovace - významné změny estetického designu nebo balení výrobků nebo služeb

Detaily:

Plný název ukazatele:Výskyt marketingové inovace - významné změny estetického designu nebo balení výrobků nebo služeb
Kód:3801
Téma:Věda a technologie
Platnost:01.01.2010 - 09.09.9999
Definice:
  1. Marketingová inovace zaměřená na změny estetického designu nebo balení výrobků nebo služeb, které jsou významné vzhledem k předcházející verzi (vyjma změn, které pozměňují funkce výrobku nebo uživatelské charakteristiky - tyto patří do produktové inovace).
    Marketingová inovace znamená zavedení nové marketingové koncepce nebo strategie, která se významně odlišuje od již existujících podnikových metod a která nebyla předtím v podniku použita. Zahrnuty jsou významné změny v designu výrobku nebo jeho balení, náhrada produktu, propagace výrobku nebo stanovení ceny. Marketingová inovace nezahrnuje sezónní, pravidelné nebo jiné rutinní změny v marketingových metodách.
Synonyma:
  1. T131 Uskutečnil v letech 2012–2014 váš podnik tyto změny: (V každém řádku zakřížkujte vhodnou odpověď)
  2. Provedl významnou změnu estetického designu nebo balení výrobků/služeb
  3. T071 Provedl váš podnik v letech 2014–2016 následující změny: (V každém řádku zakřížkujte vhodnou odpověď.)
  4. podstatně změnil design produktu k dosažení lepšího estetického dojmu (včetně obalů a způsobu balení)
  5. T022 Zavedl váš podnik v letech 2016–2018 následující změny v oblasti marketingu:(V každém řádku zakřížkujte vhodnou odpověď.)
  6. podstatnou změnu designu produktu k dosažení lepšího estetického dojmu (včetně obalů a způsobu balení)

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:NOV - Inovace

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  1   (z 1)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 23.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024