Výskyt analýzy dat jejíž zdrojem jsou data ze sociálních médií

Detaily:

Plný název ukazatele:Výskyt analýzy dat jejíž zdrojem jsou data ze sociálních médií
Kód:10093
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2022 - 09.09.9999
Definice:
  1. Jde o situaci, kdy zdrojem analýzy dat jsou sociální média (např. osobní údaje, komentáře, recenze, fotografie a videa sdílená uživateli na platformách jako je Facebook, LinkedIn, X, Instagram, YouTube, TikTok, Threads apod.). Analýza dat je proces, při kterém se využívají technologie a softwarové nástroje a je prováděna s cílem získat užitečné informace pro rozhodování, optimalizaci procesů a plánování v oblasti podnikání. Analyzovat je možné např. chování zákazníků nebo tržní segmenty a díky ní je možné např. lépe porozumět trhu, zákazníkům a konkurenci, předvídat budoucí události na základě historických dat a získat cenné poznatky pro úspěšné řízení podniku. Data mohou být pro analyzování získána jak z vlastních, tak z externích zdrojů (např. z účetnictví, od dodavatelů, zákazníků, státní správy).
Synonyma:
  1. sociální média (např. osobní údaje, komentáře, recenze, fotografie a videa sdílená uživateli na platformách jako je Facebook, LinkedIn, X, Instagram, YouTube, TikTok, Threads apod.)

Atributy:

Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie

Seznam souvisejících ukazatelů:

Stránka:  1   (z 1)

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 23.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024