Mezinárodní klasifikace vzdělání (ISCED 97) - obory vzdělání

Akronym Název Verze Platnost od Platnost do Rodina
ISCED97_OBORY Mezinárodní klasifikace vzdělání (ISCED 97) - obory vzdělání 1 01.01.2008 09.09.9999 Vzdělání

Položka klasifikace:

Marketing a propagace

Úroveň Kód Název
3 342 Marketing a propagace

Definice položky:

Marketing a propagace je studium procesů výměny zboží a služeb mezi organizacemi a/nebo jednotlivci a studium chování a požadavků zákazníků. Zahrnuje studium úlohy vývoje produktu, tvorby cen, distribuce, reklamy a prodeje při maximalizaci prodejního výkonu. Jsou zde zařazeny programy s tímto hlavním obsahem:

· Marketing
· Obchodování
· Odbyt a marketing
· Propagace
· Průzkum trhu
· Reklama
· Vztahy s veřejností (public relations)

Vazby
Mezinárodní klasifikace vzdělání (ISCED 97) - obory vzdělání - úroveň 2 - Úzce vymezené obory 34 Obchod, řízení a správa
Klasifikace kmenových oborů vzdělání (KKOV) - obory vzdělání - úroveň 2 34201 Marketing
Klasifikace kmenových oborů vzdělání (KKOV) - obory vzdělání - úroveň 2 34202 Obchodování
Klasifikace kmenových oborů vzdělání (KKOV) - obory vzdělání - úroveň 2 34203 Odbyt a marketing
Klasifikace kmenových oborů vzdělání (KKOV) - obory vzdělání - úroveň 2 34204 Propagace
Klasifikace kmenových oborů vzdělání (KKOV) - obory vzdělání - úroveň 2 34205 Průzkum trhu
Klasifikace kmenových oborů vzdělání (KKOV) - obory vzdělání - úroveň 2 34206 Reklama
Klasifikace kmenových oborů vzdělání (KKOV) - obory vzdělání - úroveň 2 34207 Vztahy s veřejností (public relations)
Jazyková verze dat: cs en

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 23.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024