Klasifikace ekonomických činností (CZ-NACE)

Akronym Název Verze Platnost od Platnost do Rodina
CZ-NACE_KL Klasifikace ekonomických činností (CZ-NACE) 1 01.01.2008 09.09.9999 Činnosti

Položka klasifikace:

Činnosti zprostředkovatelských středisek po telefonu

Úroveň Kód Název
4 8220 Činnosti zprostředkovatelských středisek po telefonu

Definice položky:

Zahrnuje:
- činnosti call center, vyřizování zavolaných dotazů, příchozích hovorů, odpovídání na volání klientů prostřednictvím živých operátorů, automatického rozdělování hovorů, integrovaných počítačových/telefonních systémů, interaktivních hlasových odpovídacích systémů nebo obdobných metod k vyřízení obdržených objednávek, poskytování informací o produktech, vyřizování požadavků a reklamací zákazníků
- činnosti call center, zabezpečující odchozí hovory užitím obdobných postupů pro prodej nebo odbyt zboží nebo služeb potencionálním zákazníkům, provádění průzkumu trhu, veřejného mínění a podobných činností pro zákazníky
Vazby
Klasifikace ekonomických činností (CZ-NACE) - úroveň 3 - Skupina 822 Činnosti zprostředkovatelských středisek po telefonu
Klasifikace ekonomických činností (CZ-NACE) - úroveň 5 - Podtřída 82200 Činnosti zprostředkovatelských středisek po telefonu
Jazyková verze dat: cs en

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 26.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024