Definice položky:
Tato třída zahrnuje poskytování celé škály reklamních služeb (buď pomocí vlastní kapacity podniku nebo prostřednictvím subdodavatele), vč. poradenství, kreativních služeb, výroby propagačního materiálu a nákupu.
Zahrnuje: - vytváření a realizaci propagačních/reklamních kampaní: - vytváření a umístění reklam v časopisech, novinách, rozhlasu, televizi, na internetu nebo v jiných médiích - vytváření a umístění venkovních reklam: billboardy, panely, vývěsky a nástěnky, plakáty, ve výkladních skříních, ve výstavních prostorách, na dopravních prostředcích atd. - reklama ve vzduchu - distribuce a dodávání reklamního materiálu nebo vzorků - vytváření stojanů a jiných zobrazovacích struktur a jejich umístění - provádění marketingových kampaní a jiných reklamních služeb s cílem získat a udržet si zákazníka: - propagace výrobků - podpora odbytu v maloobchodních prodejnách - přímá reklama poštou - marketingové poradenství
Nezahrnuje: - publikování propagačních materiálů (58.19) - výrobu reklamních vysílání pro televizi a film (59.11) - výrobu reklamních vysílání pro rozhlas (59.20) - průzkum trhu (73.20) - reklamní fotografie (74.20) - pořádání veletrhů, výstav a kongresů (82.30) - zásilkové činnosti (82.19)
|